GOLDEN ROSE (PARIS) 219

ožujka 13, 2014

Naše dame, danas vam pišemo o... GOLDEN ROSE (PARIS) LAKU ZA NOKTE U NIJANSI 219




Oni koji nas prate preko fb profila (Make up Judge) mogli su da vide da sam jučer bila u kupovini gdje sam kupila i ovu ljepoticu :) Kako se godišnja doba mijenjaju tako se mijenja i moj ukus prema bojama lakova. Pošto nam se bliži proljeće ( ili možemo već reći da je stiglo) volim poslije teških boja, kojima smo obavijeni tokom zime, preći na nešto vedrije, a da opet nije prejako, dakle izbor pada na pastelne boje. 

PAKOVANJE: Pakovanje je neobičnog piramidalnog oblika, i to je ono pored boje što me je najviše natjeralo da u moru GR lakova izaberem jedan iz ove kolekcije. Bočica je luksuznija od ostalih GR lakova i pošto kolekcija nosi naziv Paris i sama bočica neodoljivo podsjeća na Eiffelov toranj, simbol Parisa. Kist je klasični GR, dovoljno dug bar za moj ukus.




BOJA: Hmmm, uvijek mi je bilo teško objasniti boju lakova, ali recimo ovako da je riječ je o blijedo rozoj boji, koja naginje na breskvastu. Prvi sloj laka je skoro pa nevidljiv, bio bi idealan u koliko radite same french, pa kao lak koji stavljate poslije kreč bijele, na cijeli nokat. U suprotnom jedan sloj vas ne bi zadovoljio. Drugim slojem boja dolazi do izražaja, međutim u koliko želite da imate lijepu boju sa finim odsjajem ipak ćete morati staviti i treći sloj. Znam da bi dosta vas odustalo odmah od ovog laka poslije ove rečenice, no ne dajte se zbuniti, jer lak se suši izuzetno brzo, oko 5 min, iako je riječ o tri sloja, što je i mene jako pozitivno iznenadilo.

 Na slici, jedino na malom prstu je lak u dva sloja, dok je na ostalim 3 sloja. Nadam se da vidite razliku, jer se na malom prstu još uvijek vidi gornji dio nokta, dok sa tri sloja ne.



Evo slike i sa blicem (svi nokti su sa tri sloja)






MOJE MIŠLJENJE: Lak sam jučer stavila, odmah poslije kupovine, i još uvijek ima lijepi sjaj, nije se počeo ljuštiti ( čak ni poslije pranja suđa).. Ja sam općenito zadovoljna ako mi lak traje duže od 2 dana, jer poslije 2 dana skidam lak, kako bi dala noktima prostora da "dišu", a ovaj je eto izdržao dva dana, a čini se da će i treći. :) Boja je izuzetno nježna, i za one koji se bave nail art-om, vjerujem da bi crtanjem ili lijepljenjem naljepnica na ovaj lak dobile izuzetno lijepu kombinaciju. 

CIJENA: Lak sam kupila u Makeup ARENI po cijeni od 2,5 KM. Da li ga možete pronaći na još kojem mjestu, stvarno nisam sigurna. Dakle spada u kategoriju jeftinijih lakova, čak i za sam GR, jer neke kolekcije GR lakova dosežu cijenu i do 5 km. Smatram ga izuzetno povoljnim, ali i kvalitetnim lakom. Može li bolja kombinacija :) Koliko znam pored ovog  klasičnog nail lacquer, Paris kolekcija sadrži i summer collection, te magic color. Svi su po cijeni od 2,5 KM. 

OCJENA:5/5

Za kraj još jedna slikica


You Might Also Like

2 komentari

  1. prelijepa, proljetna bojica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno boja koju vrijedi imati, a i lak je jaaako postojan, do 4 dana bez oštećenja..

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe