SCHAUMA COTTON FRESH (šampon za suho pranje kose)

ožujka 08, 2014

Pozdrav moje dame, danas pišemo o... ŠAMPONU ZA SUHO PRANJE




Iako smo danas u prazničnom raspoloženju, to nije prepreka za nas prvi post o kozmetici.
U posljednje vrijeme na naše tržište došli su razni šamponi za suho pranje, što smo mi žene dakako objeručke prihvatile, a što da ne, kada su oni spas u posljednji čas :) Tako možete naći Balea, Batiste, Girlz (koji možete kupiti u zavisnosti od boje kože, tako da mislim da ću brzo i njega probati), Avonov hairx (nisam sigurna da li ga više ima), te ovaj o kojem ću vam danas pisati Schauma. 
Vjerujem da ste do sada kod blogerica pročitali recenzije o raznim vrstama, ali svakako više mišljenja nikada dosta..


Dakle, kao što ste po slikama mogle da vidite riječ je o Schauma cotton fresh šamponu za suho pranje.. 

PAKOVANJE:  Dolazi u veoma čvrstoj ambalaži tako da nemate bojazi od toga da bi mogla puknuti. Radi na principu prskalice, kao kod dezodoransa, što smatram najboljim načinom nanošenja. Sama ambalaža sadrži 150 ml, i ova količina je jedina dostupna, dakle ne možete kupiti manju ili veću mililitražu.

SASTAV (za one koje se razumiju u sastojke, priznajem nisam jedna od njih): isobtane, alcohol denat, oryza sativa starc, butane, propane, parfum, limonene, exyl cinnamal, linalool, hexyl salicylate, citronellol, citral, geraniol, cetrimonium chloride.
Evo i slikice :)





MIRIS: jako blagi miris, teško za opisati, pogotovo jer svako od nas ima različit način raspoznavanja mirisa, meni mirise poput laka za kosu, ali u pozadini osjetim i neku cvjetnu notu. U svakom slučaju veoma ugodan miris, ne previše jak.

MOJ NAČIN UPOTREBE: Proizvođač na bočici naglašava da je prije nanošenja potrebno dobro protresti bočicu, ali i između nanošenja, dakle u toku nekih pauza tokom jednog nanošenja. Toga se i pridržavam, iz prostog razloga jer se bijeli prah koji je zaslužan za upijanje naše masne kose, spusti na dno bočice te ga "mučkanjem" sjedinimo sa ostalim sastojcima. Sada o samom nanošenju, što dalje udaljite od kose, bijeli prah će biti manje vidljiv, dakle sve zavisi od vaše boje kose. Ja imam prirodnu boju kestena, te da bih bijeli prah bio što manje vidljiv, udaljim bočicu nekih 20-30 cm. Stavljam ga uz  tjeme, jer većinom mi se taj dio kose brže masti nego ostatak. Nakon nanošenja, prstima, kružnim pokretima, utrljam šampon u tjeme, malo počešljam kosu kako bih je oblikovala  i to bi bilo to :)

MOJE MIŠLJENJE : S obzirom da sam uzela ovaj proizvod kao prvi za svoju recenziju, mislim da shvaćate koliko mi znači, i koliko mi je potreban. Nisam probala druge šampone za suho pranje iz prostog razloga jer ovaj savršeno odgovara meni i mom tipu kose. Efekt oprane kose, vidljiv je skoro pa cijeli dan, duže od toga nažalost ne, ali ja sam i sa tim više nego zadovoljna. U koliko zbog brzine ne stignem da utrljam prah u tjeme, efekt je nažalost mnogo kraći, a i prah je vidljiviji, dakle odvojite par minuta i dobro utrljate. Nanosim ga sat vremena prije nego ću izaći napolje, kako bi šampon odradio svoje (upije višak masnoće), mada iskrena da budem nemam pojma zašto to radim jer su odmah vidljive promjene na kosi. Ono najvažnije, ovaj šampon za suho pranje nije mi izazvao pojavu peruti ili neke druge neželjene efekte, tako da je moj vjerni drug već više od pola godine. Idealan je za duža putovanja, ili jednostavno za dane kada pored svih obaveza ne stignete oprati kosu. Cijena mu je malo više od 7 KM u CM, mada često zna biti na akciji i 40% jeftiniji, pa obratite pažnju. Jako sam zadovoljna sa ovim proizvodom, i u koliko se odlučite i vi odlučite da probate nadam se da vas neće razočarati. 

OCJENA: 5/5

Lijep pozdrav! Uživajte u ovom danu.. <3

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe