DEBORAH MILANO ROĐENDANSKO DRUŽENJE

svibnja 09, 2016

Kada se u našoj maloj zemlji, dese događaji poput ovog o kojem danas možete čitati na mom blogu, onda se o njemu i piše i priča, i naravno sve s razlogom i sve zasluženo. Prema divnim emocijama nakon promocije, prelijepom doživljaju i lijepoj uspomeni ne mogu ostati ravnodušna i ne spomenuti ih u svom blogu, a o čemu je to zapravo riječ saznajte u nastavku :)


Tog 5 maja, sva moja sreća izgleda slila se u Titovu ulicu (Sarajevo), gdje sam prvo u Čeki nakon dužeg vremena opet vidjela moje divne blogo-kolegice, a zatim se s njima zaputila samo par ulaza više u CM kozmetički market, ovoga puta ne da bi ono blogerski poharale pola prodavnice i ispraznile novčanike (mada priznajem i to bi bila veeelika sreća za mene), neko kako bi smo se odazvale pozivu i prisustvovale 55toj godišnjici postojanja, svima nam dobro poznatog brenda Deborah Milano. Ovaj događaj ujedno je bila i promocija noviteta ovog brenda koji nam stižu na police, a koji su vjerujte mi na riječ itekako vrijedni naše pažnje.

Na samom ulazu ugledala sam divna draga lica Ivane i Tomislave iz Everet groupe, koje su nam uputile toplu dobrodošlicu, gdje je i ona najmanja sumnja (ako je uopšte i bilo) da bi ovo moglo biti protračeno vrijeme nestala, jer od prije znam da divni ljudi iz  Everet group zaista bez greške prave odličnu atmosferu, i poklanjaju druženje koje vas ne može ostaviti ravnodušnim.
I zaista je tako i bilo. Prvo smo imale priliku upoznati se sa internacionalnim make-up artistom Lucom Mannucijem, od kojeg smo saznale malo više o Deborah brendu, kao i novitetima, te šta od njih možemo očekivati. Nakon toga, vjerujem svima poznato lice, ujedno i zaštitno lice ovog brenda, naša divna glumica Amila Termizehić podijelila je sa nama svoje favorite iz asortimana Deborah, a zatim se prepustila vještim rukama Luke, koji nam je pokazao kako to noviteti izgledaju i na licu.


Naše malo druženje se nastavlja uz nagradnu igru (ja sam bila za stolom broj 4 sa još tri divne novinarke, koje imaju moj pozdrav), a pobjedu je zasluženo odnio sto na kojem je bio i naš blogerski dvojac Dženana i Ena. Onaj pravi slavljenički dio povodom 55tog rođendan, usljedio je kada su nam, divne vočne koktele i "parče slavljeničkog kolača"(ovoga puta bile su to divne, čokoladne, šarene kuglice) poslužili zgodni momci iz predstave "Žene biraju".. Slatko na slatko, šta da vam više kažem :) Pozitivna energija sa ovog događaja koja me je pratila i ostatak dana, dovoljno govori koliko sam uživala u sat vremena koliko je trajao ovo druženje.

Za slike na ovom postu pored moje malenkosti zaslužne su i moje divne kolegice Teky , Arkona make up and more, Mademoiselle0101, te postal Ekskluziva, kojima se moram zahvaliti što su mi omogućile da vam na najbolji način prenesem dio atmosfere, pa vas sada ostavljam da ih pogledate do kraja.
I za kraj ovog posta brendu Deborah Milano, i svima koji stoje iza njega, želim još puno godina uspjeha, kako bi sve ljubiteljice šminke mogle još duugo uživati u kvalitetnim i odličnim make up proizvodima.



Do narednog čitanja, ljub, ljub drage moje dame.. :) M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe