100% PRIRODNI BALZAM ZA USNE/ DR.PASHA

prosinca 20, 2020

Rijetko koji proizvod dijelim na zimski/ljetni ili po nekoj drugoj osnovi. Većinom osluškujem potrebe svoje kože i na taj način i biram proizvode. Međutim kroz vrijeme uočila sam da se moja potreba za balzamom za usne pojavljuju isključivo u hladnijim danima, pa s toga slobodno mogu da kažem, da su za mene balzami rezervisani za zimu. Iako ih većinom koristim samo kraći period u godini uvijek sam im pridavala veliki značaj, često se u mnoge razočarala, a za pojedine shvatila da izazivaju i ovisnost u smislu da se bez njih nije moglo. No postoje ti neki balzami koje pamtim i rado preporučujem. 


Priznati ću odmah da sam prije svega ljubitelj balzma u sticku. Najprije iz razloga jer su dosta higijenski u odnosu na one u teglicama, a i puno su praktičniji. No s duge strane iskustvo mi je pokazalo da su ipak balzami u teglicama nešto "jači" i samim time djelotvorniji kod većih problema. Nedavno sam za rođendan dobila malu slatku teglicu koja je skrivala Dr. Pasha lip balm. Obzirom da je riječ o domaćem proizvodu u slatkom malom pakovanju, te da moja ljubav prema Dr, Pasha proizvodima počinje još od mojih prvih studentskih dana (bilo je to još davne 2010 god.), nisam mogla ni trena čekati sa isprobavaljem. 

Proizvod dolazi u staklenoj ambalaži, sa poklopcem od čvrste plastike. Mini ambalaža sadrži 5 ml jako guste mase. Miris je dosta blagi, gotovo neutralan. Teksturom bi rekla da najviše podsjeća na maslac, obzirom da je balzam jako čvrst, ali se u dodiru sa toplotom kože topi, daje pravi sjaj usnama i ono najvažnije ne lijepi se za usne i naprosto nije težak. I nije bez razloga to što teksturom podsjeća na maslac, obzirom da je kao glavni sastojak balzama upravo karite maslac. Karite maslac već odavno poznati je sastojak kozmetičkih proizvoda zbog svoje višestruke učinkovitosti (hidratacija, umiruje kožu, štiti kožu...). Karite maslac je ujedno i prirodni izvor vitamina A, E i F čijim dejstvom usporava starenje kože. Kada smo već kod sastava, baš kao i svaki drugi Dr. Pasha proizvod, tako i balzam ima 100% prirodne sastojke iz biološkog, organskog uzgoja, bez ikakvih dodataka, punila ili konzervansa. Kako često vole iz Dr. Pasha i naglasiti taj 100% prirodni sastav garantuju svakim postotkom :).. 


Kako sam već i pomenula, proizvode za čije nanošenje su potrebni prsti većinom biram u kućnoj varijanti. Izuzetak nije bio ni sa ovim balzamom. Balzam se odlično uklopio u moju noćnu njegu i postao njen sastavni dio. Nije težak na usnama, a dovoljan je zaista tanki sloj da bi ujutro imale mekane usne. Iako nemam nekih velikih problema sa usnama, primijetila sam da mi ih odlično njeguje nakon cjelodnevnog nošenja suhih mat karmina, koji poprilično oštete kožicu na usnama. U
sne nemaju žlijezde koje bi ih održavale vlažnim i mekanim, a ako uz to dodamo i hladno vrijeme, suh zrak, onda je sasvim jasno da je njega usana balzamima zaista potrebna i neizostavna. U tu svrhu birajte prirodne proizvode poput ovog Dr. Pasha balzama.

Dr. Pasha lip balm možete pronaći u CM marketima po cijeni od 4,80 KM. I jedan mali savjet primijetila sam da često ne stoji na polici zajedno sa ostalim balzamima, pa ga potražite na odjelu prirodne kozmetike. Osim ovog proizvoda obratite pažnju i na ostale Dr. Pasha proizvode, jer sam sigurna da ćete pronaći neki za sebe.



You Might Also Like

1 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe