WELLNESS U KUĆI UZ BALEA AMPULE ZA LICE

siječnja 19, 2021

Njega kože koja dolazi iz ampula nikada mi nije nešto naročito bila bliska. Uvijek sam se oslanjala na tonike, kreme i maske za lice, dok sam serume i ampule često stavljala po strani, a i onda kada bih se i odlučila koristiti ih često mi se dešavalo da se sjetim tog koraka u njezi onda kada već bude kasno (odnosno kada stavim kremu za lice). I dan danas ova priča traje, s tim da sam u međuvremenu u moju rutinu "ugura" Hada Labo Tokyo losion za lice koji je postao moj favorit favorita u njezi kože. 


Obzirom da se koža zna zasititi česte upotrebe jednog te istog proizvoda, nedavno sam to odlučila "razbiti" i u njegu ubaciti bar nešto novo na kraći period. U potrazi za takvim proizvodom sasvim slučajno, više zbog praktičnosti za nošenje, jer sam tih dana spremala se za sedmicu odsustva od kuće, umjesto seruma izbor je pao na Balea ampule. U pakovanju  dođe 7 ampula, baš onoliko dana koliko neću biti u kući. Iako sam do tada viđala proizvode koji imaju istu namjenu i svrhu cjenovno su neuporedivo skuplji nego ampule ovog tipa koje možete pronaći u Balea asortimanu.

Kartonska kutija, koja je dosta praktična i sigurna za nošenje, sadrži 7 staklenih ampula (po 1 ml) za svaki dan od čega su tri ampule sa hidratizirajućim svojstvima, dvije su anti-stres ampule, dok su preostale dvije rezervisane za osvježenje kože. Unutra pakovanja jasno je naznačeno koju ampulu koristite koji dan, pa je samim time i korištenje dosta zanimljivije. 

AMPULA ZA HIDRATIZACIJU - Ukoliko se držite uputa sa pakovanja onda ćete 1., 2. i 7. dan imati priliku koristiti ampule namijenjene za hidratizaciju kože. Serum je bezbojan, drvenkastog mirisa gdje se u tragovima dosta osjeti miris hemikalija. Iako ampule sadrže 1 ml proizvoda zbog vodenkastije teksture, i moga malog lica, nanosila sam ih u dva sloja. Dosta brzo se upiju u kožu i ostavljaju doista blagi ljepljivi osjećaj, a koji odlično posluži kada nakon njega stavim kremu za lice jer je veža za sebe i tako omogući i kremi da uđe što dublje u kožu.. 

ANTI-STRES AMPULA - 3. i 4. dan na rasporedu su anti-stres ampule, one kojima od kojih sam ja najviše očekivala i imala najveću želju probati ih. Boja seruma je blago žućkasta, ali i dalje providnjikava. Baš kao i ampule za hidrataciju i kod ovih ostaje blagi ljepljivi trag na koži, koji vremenom nestane, ostavljajući kožu dosta mekanom i glatkom. Nakon nanošenja na koži osječate svježinu, koja moram prijati dosta prija. Ovo su ujedno bile i ampule koje su meni najviše dopale, tako da su moja očekivanja i ispunjena. 


OSVJEŽAVAJUĆA AMPULA - Osvježenje kože trebalo je uslijediti 5. i 6. dan od korištenja ovih ampula, obzirom da su ti dani bili rezervisani za osvježavajuće ampule. Blagi miris ovih ampula, koji podsjeća na kreme za sunčanje, bio je pravo osvježenje u odnosu na prethodne dane i najviše mi se dopao, no nažalost ne i sve ostalo. Osim mirisom, ove ampule se i teksturom razlikuje, te je riječ o uljnim ampulama koje unatoč samo 1 ml oba dana nisam iskoristila do kraja obzirom da su bile dosta masne, te se sporo upijaju u kožu (ni poslije 20tak min proizvod se nije u potpunosti upio), zbog čega sam nakon njihovog korištenja preskočila stavljanje kreme za lice smatrajući da mi dodatni sloj na koži može biti samo dodatno opterećenje na moje pore. I ono čega sam se bojala i desilo se- jedna velika akna na bradi i par sitnih na i oko nosa dočekalo me je jutro poslije. Definitivno sve samo ne osvježenje bar za moju masnu kožu. 


Kada sve saberem i oduzmem, ukoliko baš kao ja niste dosljedni u korištenju seruma ili ampula za lice onda je ovo svakako proizvod koji će vas svojim konceptom od 7 dana "natjerati" da ih nikako ne preskačete i bar kod nekih od vas stvoriti naviku stavljanja seruma. Dobra strana je svakako i ta što imate priliku nanijeti ampule sa različitim serumom i svrhom, na čemu će vam koža biti dodatno zahvalna, a i neće se brzo zasititi. Jedina negativna strana za mene je svakako osvježavajuća ampula koja definitivno nije bila adekvatna za moj tip kože, pa bih je naredni put preskočila. Balea u ponudi ima još jednu vrstu ovih ampula, mislim da se zovu Beauty kura, pa sami procijenite koja kombinacija vama više odgovara.

Cijena: oko 7,00 KM. 



You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe