PILING ZA GLATKU KOŽU/ AFRODITA

siječnja 25, 2021

U duhu prošlog posta vezanog za wellness lica koji možete prirediti sebi i kada ste kod kuće danas vam pišem o dva Afrodita proizvoda koji dolaze iz njihove 100% SPA kolekcije. 

Oni koji prate moj rad znaju da sam kroz godine pisanja na blogu, pisala  i o mojim problemima sa kožom u predjelu u nogu. Česte upale kože, krastice, krvarenje i  svrbež izazvan  jakom iritacije kože koja se pojavi prilikom rasta dlake moj su višegodišnji problem koji sam s vremena na vrijeme uspijevala staviti pod kontrolu. Ponekad je iritacija toliko jaka bila da bi me noću probudila i do jutra dovodila do granica ludila. Dakako najveću ulogu u borbi sa navedenim odigrali su neki od proizvoda koje sam probala u nadi da će mi riješiti problem. I igrom slučaja ili ne, kao najboljim saveznikom u toj borbi bio je baš jedan Afrodita proizvod- gel poslije depilacije. Gel je u međuvremenu povučen sa našeg tržišta, a ja i godinama poslije odbijam da se pomirim s tom činjenicom. 

No bilo kako bilo, borba se nastavila i sada kada se pojavi jaki svrbež imam samo dvije opcije ili "oderati kožu" ili uraditi što jači piling te bar na taj način "zadovoljiti iritaciju" i pomoći dlakama da što lakše izbiju na površinu kože. Piling u kombinaciji sa termalnom vodom postali su moji prvi saveznici. I tako poslije par godina, opet se na čelu moje borbe našao Afrodita proizvod, ovoga puta piling za tijelo. 

DESTRESS SOLNI PILNG ZA TIJELO- Ugledavši u nazivu ovog pilinga "Destress" ne treba da vas čudi zašto niti jedne milisekunde nisam dvojila i odmah ga kupila. Od prvog momenta znala sam da je to ono što mi treba. Tekstura ovog proizvoda je dosta gusta i doslovno se raspada pod rukom. Krupna zrnca soli Mrtvog mora rade najjači piling koji sam pronašla u našim drogerijama. Doslovno "deru kožu", ne ostavljajući nikakvu šansu mrtvim stanicama da se zadrže na površini. Prelijepi miris lavande u kombinaciji sa mirisom soli satima poslije obavijat će  kupatilo i opustiti vas.  Nakon ispiranja pilinga na koži ostaje blagi masni, ali nikako iritantni sloj koji dolazi od lavandinog ulje. Naime, lavandino ulje pored soli, drugi je zlatni sastojak ovog pilinga. Benefiti lavandinog ulja toliko su rasprostranjeni da bi se mogao napisati poduži post o tome. No između ostalih izdvojila bi da je lavanda  poznata kao odličan toner za kožu, jer potiče cirkulaciju, te na taj način opskrbljuje kožu sa stanicama kisika, zatim sadrži snažne antioksidanse koji pomažu u borbi protiv onečiščivača kože, a djeluje i antiseptički pa pomaže spriječiti razmnožavanje bakterija na koži. Sve u svemu, svaki benefit lavandinog ulja dodatni je bonus za kožu kakva je moja. 

Šesto je pakovanje koje trenutno koristim, što dovoljno govori o ljubavi između mene i ovog proizvoda. Ukoliko i vi tražite neki proizvod sličan ovog, ili jednostavno volite jake pilinge onda će vam sigurna sam ovaj biti prvi na listi favorita. 

ZEN RITUALS RIŽIN PILING ZA TIJELO- Za one sa nešto osjetljivijom kožom, ili vas koje jednostavno volite umirenije i blaže varijante pilinga vjerujem da ćete užitak pronaći u još jedan 100% SPA Afrodita pilingu za tijelo.  Ovaj proizvod nosi zanimljiv naziv "Zen rituals" obzirom da piling o riže predstavlja ritual njege nogu sa Dalekog istoka i zaista svojim prelijepim mirisom donosi u kupaonicu dašak tih dalekih prostora. Za razliku od mirisa lavande koji ili volite ili ne, miris ovog pilinga je toliko lijep, topao i vjerujem da će odgovarati svima. Ma koliko voljela piling od lavande, moram priznati da zavidim onima koji mogu uvijek uživati u mirisu ovog pilinga. 

Njegovi glavni aduti jesu prirodni komadićima riže koji su dosta sitni i mekani, a uz čiju pomoć ćete nježno ukloniti odumrle stanice kože, te ekstrakt bambusa koji budi čula te je zadužen da kožu učini mekanom i njegovanom. 

Tekstura je znato rjeđa, skoro pa vodenasta, pa je i mnogo lakše rukovati sa njima. Možete ga nanositi direktno na ruku pa blagim pokretima umasirati u kožu ili jednostavno staviti na spužvicu za kupanje i na taj način uraditi piling. Koji god način da izaberete, piling će biti dosta blag i vjerujem da neće izazvati iritacije, a s druge strane vašu kožu ostaviti će mekanom i mirisnom. 


Iako je posve jasno da je moj favorit solni piling, vjerujem da će se s vremena na vrijeme u mojoj kupaonici zbog mirisa koji me osvojio pronaći i rižni piling i to u svojstvu gela za tuširanje. Bez obzira na to volite li jači ili slabiji piling nogu ne zaboravite da je on najbolji saveznik za njegu vašu kožu. Uz njegovu pomoć održati ćete kožu glatkom, njegovanom, te skloniti odumrle stanice s kože i pomoći joj da diše. No bez obzira na sve, njega koja dolazi nakon piling jako je bitna. Piling je proizvod koji očisti kožu i na taj način pripremi je za njegu, a na vama je da stavite na nju što kvalitentije i najbolje proizvode čiji hranjivi sastojci treba da njeguju kožu. Osim ova dva pilinga Afrodita u ponudi ima još jedan "Nourish-gold" šećerni piling za tijelo sa jojobinim uljem i shea maslacem. 

CIJENA:  oko 8,00 KM.



You Might Also Like

6 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe