ESSENCE/ KOLEKCIJA JESEN ZIMA 2018

prosinca 03, 2018

Iako vam postove o novim kolekcijama Essence ili Catrice pišem više kao neku vrstu prvih dojmova, kako bih vas upoznala sa samim kolekcijama i prije nego li izađu na tržište, ovoga puta zbog problema koji su me prethodni mjesec pratili kada je blog bio u pitanju, i ovaj post je jako kasnio. No s druge strane, zahvaljujući tome, sada imam priliku da vam pišem moje potpune utiske kada je u pitanju jedan dio nove Essence kolekcije za jesen zimu 2018. g.



Ja sam jedan od onih koja svoje nokte premaže klasičnim lakovima, obavezno u dva sloja, kako bih dobila totalno prekrivanje i tu moje uređivanje noktiju prestaje.. Ponekad se "počastim" i kojim premazom sa šljokicama poput novog cosmic lights u srebrenoj boji koji me je oduševio ili još bolje totalnog noviteta na tržištu peel off laka- glitter on glitter off koji izgleda prekrasno, a i najjednostavnije se skida. I ne brinite trajati će vam dugo, osim ako vam ruke nisu često u vodi tokom dana. S druge strane trend nail powder-a me nije osvojio, jednostavno previše mi je messy za nekoga poput mene, pa sam proizvode iz Melted chrome kolekcije ostavila za darivanje, jer vjerujem da će se nekom od vas zaista i dopasti..


Too glam to give a damn je sudeći prema dosadašnjim komentarima i recenzijama paletica koja je pokupila dosta simpatija. I ne čudi me. Osam sjena različitih nijansi uz poprilično dobar highlighter upakovano je u jednu kompaktnu kartonsku paleticu sa divnim ogledalom, koju možete nositi gdje god pođete. Ukoliko ste ljubiteljica neutralnih i toplijih tonova ona je preskočite jer neće zadovoljiti vaše potrebe, no zato za sve ljubiteljice hladnih tonova paleta bi mogla biti prava ljubimica. Pigmentacija sijena je solidna, nadogradiva, a uz pomoć dobrog primera za sjene svaka dobiva na intenzitetu. Psss, jednu sam kupila i za vas, stoga pratite blog narednih dana :)


Essence je opet iznenadio sa jednim potpunim novitetom na policama naših drogerija a riječ je o trepavicama na magnet.. Da da dobro ste pročitale. Trepavice se stavljaju tako da jedan dio trepavice postavite na vrh, a drugi dio sa unutrašnje strane, koji se zahvaljujući malim magnetima koji se nalaze na vrhovima nastavaka "priljube" jedan uz drugi.. Trepavice nisu previše guste, lijepo definisane i pogodne kako za dnevne tako i za neke malo svečanije varijante. No ili sam ja posve nespretna ili ovo uopšte ne funkcioniše. I poslije desetina pokušaja nisam uspjela nikako da se magneti lijepo spoje uz sami vrh oka kako bi umjetne trepavice bile što prirodnije na očima. Sama ideja je odlična, pa se iskreno nadam da će Essence vremenom pronaći način da aplikacija ovakvih trepavica bude praktičnija i za nas nespretne.


Ako stražite lijepu laganu maskaru, koja vam se i poslije višesatnog nošenja neće razmazati niti nažuljati oči, ali ujedno i lijepo rastaviti i definisati oči onda je vaša potraga upravo prestala jer na tržište je izašla Need a miracle maskara. Ako uz to dodamo i jako pristupačne cijene koje prate Essence brend, onda slobodno mogu reći da je ova maskara u drogerijskom rangu jedan veliki jackpot. Sam izgled maskare me nije nešto oduševio, pa ni očekivanja nisu bila velika. No kao rijetko kad pogriješila sam i to grdno, jer ovo zaista jeste čudo koje vam je trebalo. Četkica je baš kao i pakovanje maskare, u obliku pješčanog sata koja kupi odličnu količinu proizvoda, što je jako bitno prilikom definisanja trepavca. Ne znam zašto je do sada u beauty svijetu prošla nezapaženo, ali vjerujte mi itekako je vrijedna pažnje.


Melted chrome kolekcija lakova nije moj cup of tea, ali zato ove sjene jesu. Ludilo od pigmentacije oboriti će vas s nogu, toliko da ćete pomisliti da je riječ o jednoj mnooogo skupljoj sjeni i poželjeti baš ali baš sve nijanse i to bez pretjerivanja. Savršena puderasto kremasta tekstura lijepi se bolje od pigmenta na oči, a zahvaljujući savršenoj pigmentaciji daje baš efekt kao da ste stavili pigment i to u više slojeva. Ako bih morala izabrati samo jedan proizvod iz ove jesen zima kolekcije onda bi to bez imalo razmišljanja bila ova sjena. I jedan mali savjet, nanosite je prstima na kapak za njen potpuni efekt.


Insta care lipstick, izrazito je kremasti ruž za usne sa 20% shea maslaca, koji daje i dozu "masnog" osjećaja, koji ne vole baš svi. Iako i sama preferiram matt varijante, iznenadila sam samu sebe činjenicom da sam već nekoliko puta posegnula baš za ovim ružem, naročito u ovim hladnijim danima koji su nam došli. Razlog je posve jednostavan, sa ovim ružem dobivam i boju i taj osjećaj kao da nosim balzam na ustima. Dakako da se zbog teksture neće zadržati dugo na usnama, no to meni svakako nikada nije predstavljalo problem, no uz neku malo tvrđu olovku za usne produžiti ćete i trajanje.


Velvet matte lipstick u nijansi 06 prava je praznična poslastica na usnama, bar kada je ova crveno roza nijansa u pitanju.. Na samoj slici djeluje puno tamnije nego što je to uživo, moram priznati. Ma koliko sam se trudila taj prirodni efekt nijanse nisam mogla nikako uhvatiti. Iako lijepa nijansa, ja sam ipak više onaj neutralac, a i sve što je do sada od Essence nosilo naziv velvet matte nije me posve oduševilo. Naprosto ta neka neopisiva tekstura meni nikako ne leži, pa ću ga stoga proslijediti nekom drugom. Ako pak volite velvet matte ruževe ovog brenda, onda svakako zavirite na police, možda pronađete baš nijansu za kojom dugo tragate.


Essence Prime + Studio primer sa crnom glinom dolazi u tri varijante, a onaj namijenjen za masnu kožu kakava je i moja je Mattifying + pore minimizing. Proizvod je ovo koji me je već na prvi pogled kupio i to iz više aspekata. Prvi je tuba pakovanje baš kakvo ja volim, neutralno, čisto, a opet sa svim potrebnim informacijama. Drugo je dakako ona čarobna riječ "mat" na koju već godinama padam. A treće je crna glina, koju do sada nisam imala priliku sresti u ovakvim proizvodima. Ruku na srce već dugo vremena sam u potrazi za nekim primerom za svakodnevnu upotrebu, pa sam već na prvu pomislila da li bi ovaj mogao biti baš taj? I nakon već skoro mjesec korištenja, iako je primer jedan od lakših koje sam do sada probala, zbog toga što je i on više na bazi prikrivenog silikona (ovo kažem zbog njegove teksture koja će vam se na prvu učiniti da je silica free), smatram da nije za svakodnevnu upotrebu. Siva boja praimera neka vas ne iznenadi, obzirom da se prilikom aplikacije apsolutno stopi sa kožom lica. Lijepo se stopi s kožom, samo pazite da ne pretjerate s količinom jer bi mogli stvoriti grudvice po licu. Iako sam efekt mattiranog lica nije nešto posebno zapanjujući, ne može se reći da ipak za nijansu ne pripomogne mom izrazito masnom licu. Volim da ga nanosim u danima, kada znam da ću još nekoliko extra sati nositi puder na licu nego li je to uobičajno. U pogledu popunjavanja pora, tu ću biti kratka, ne radi ništa posebno. Rekla bih jedan solidan drogerijski primer-


Camuflage + korektor je koji čini mi se dolazi u redizajniranom obliku, pošto sam već pri prvom pogledu imala onaj osjećaj da sam ga već ranije viđala. Sve u svemu  o njemu vam nemam nešto posebno reći obzirom da ja korektore skoro nikaka ne koristim, jer srećom podočnjaci mi nisu neki veliki problem.


Mala zanimljiva bočica koja izgledom podsjeća na one profesionalne pudere, osvaja slatkoćom, Insta perfect tečni puder također je proizvod koji nisam imala priliku adekvatno probati, a pazite sad i zbog čega.. Nijansa 30 mi je bila previše svijetla!! Mislim da je ovo prvi put da mi se nešto slično desilo. S toga jedno bravo za Essence, obzirom da svi već isuviše dugo pričamo o djevojkama svijetle puti kojih na ovom brdovitom Balkanu ima zaista mnogo, a koje teško pronalaze nijanse pudera za sebe. Ako ste jedna od takvih svakako probajte. O samom efektu pudera ne mogu pričati, ali srećom pristupačne Essence cijene dozvoljavaju i rizik pri kupovini, zar ne?


Essence skoro svake godine izađe i sa potpuno novom paleticom highlightera pa vjerujem da ste do sada imali priliku probati neku od njih. Ova je pomalo neobična obzirom da dolazi u posve različite tri nijanse, smeđoj, rozo/ljubičastoj i šampanjac nijansi. Meni (kao izrazito svijetloj) osobno najdraža je ova zadnja, dok su mi prve previše tamne za ovo doba godine, no u ljeto vjerujem da će se priča promijeniti.


Jeste li imale priliku već nešto od ovoga probati, pa možda i zavoljeti? Kako vam se dopada ostatak nove Essence kolekcije? Do sutra i novog posta, šaljem vam pregršt poljubaca.. 
Vaša M.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Nisam duuugo kupila nista od essence sminke, ali me ova paletica sjena kao i ova s hajlajterima nenormalno privlace...pa cak i puder (posebno ako imaju nijanse za nas duhove) :) A realno, nista mi ne treba...Otkako je beba prije 11 mjeseci stigla, jedva da stignem osnovne korake njege lica i tijela izvrsiti :)
    Jedva cekam i ostale postove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao kako divna vijest, zao mi je sto je nisam i ranije znala.. Neka bude sa srecom, i cestitam od srca.. Sada je bebica u fokusu, ali eto ponekad malo i sebe pocastiti nije lose :) Samo pazi i na sastav kozmetike ako jos dojis.. :* Uzivaj u majcinstvu draga

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe