CATRICE/ SAND NUDES PALETTE

studenoga 14, 2016

Obzirom da sam u zadnje vrijeme za sve drugo imala vremena, a za blog nikako, čim mi se ukazala prilika za slobodnim vremenom, odlučila sam je iskoristiti i počastiti i sebe i vas sa serijom postova. Na fb stranici bloga (like ako do sada niste OVDJE) pitala sam vas o čemu želite da vam pišem, dekorativi ili preparativi, i svi ste glasali za dekorativu. Iskrena da budem potajno sam se nadala da će pobijediti preparativa, jer dugo vremena nisam pisala nešto od proizvoda iz tog dijela, no ipak su mi vaše želje na prvom mjestu, pa će preparativni proizvodi sačekati kraj ove sedmice. Zašto kažem kraj sedmice, jer drage moje od danas pa do kraja sedmice moći ćete čitati svaki dan novi post ;) Da više ne dužim i da krenem sa pisanjem.


Prva na redu je paletica koja je još od ljeta strpljivo čekala da dođe na red, a riječ je o Catrice Sand Nudes paleti. Iz nekog razloga Catrice je dao i drugi naziv ovoj paleti 010 Hug S' and Kisses, iako na tržištu ne postoji recimo 020tica ili 030tica. Sigurna sam da ste svi do sada vidjeti ako ne ovu paletu, onda njene "sestrice" na policama drogerija, a vjerujem da ste i zbog niske cijene i probale neku.
O pakovanju vam i ne trebam puno pisati, identično je kao i kod drugih, plastično,čvrsto, providnog poklopca.


Paletica sadrži, kao i sve do sada, šest nijansi: tri shimmeraste i tri matt.
Prve dvije nijanse su već viđene i nešto što možete pronaći u većini paletica, no s druge strane riječ je i o jako upotrebljivim nijansama, pa me ne bi čudilo ukoliko biste ih prve potrošile. Obje nijanse su bež, s time da prva sadrži shimmer u sebi, te s toga malo vuče i na zlatno, dok je druga nijansa apsolutno matt bež, prava boja pijeska, rekla bih. Nijanse su idealne za unutrašnje rubove oka, ili za nanošenje ispod obrva
Treća nijansa je vladarica ove palete. Prva je koja će vam privući pažnju, jer se bojom izdvaja od ostalih. Riječ je o nekoj rozo breskvastoj nijansi, nešto slabije pigmentacije, koja je idealna za pregibni dio kapka kao podloga prije nanošenja nešto intenzivnihih nijansi. Od kako je imam niti jedan moj look sa rozim ili crvenim nijansama nije mogao proći bez nje. Razlog zašto je ova nijansa baš u ovoj paletici leži vjerujem u crvenom pijesku, a koncept ove paletice i jesu skoro sve boje pijeska.


Četvrta nijansa je rekla bih skriveni biser ove paletice, shimmerasto smeđa nijansa idealna je i za dnevne i za noćne lookove. Ukoliko je kombinujete sa narednom nijansom, dakle petom po redu, mogli biste uz samo ove dvije nijanse kreirati zaista lijep, jednostavan nude look :) Već spomenuta peta nijansa, također je shimerasto smeđa, ali u pitanju je dosta tamnija smeđa nijansa koja se lako blenda, ali je i s druge strane dosta nadogradiva.
I nekako po pravilu kada su u pitanju Catrice paletice, zadnja u nizu, je ona koja se meni najmanje dopada. Izrazito tamno matt smeđa nijansa nije moj fazon, jer rijetko kada stavljam zaista pretamne sjene na moje oči, mada priznati se mora da je riječ o dosta dobroj matt sjenci, idealnoj za smeđi smokey eyes.


Sve u svemu riječ je o lijepoj paletici, koja je po mom mišljenju idealna za dnevne varijante i djevojke koje ne vole upečatljivo našminkane oči (osim ako izuzmemo zadnju nijansu). Jedino što bih izdvojila kao manu pale jeste to što se nijanse dosta truse, te stvaraju nered i unutar same paletice ali i oko prostora na kojem se šminkam. I druge Catrice sjene koje dolaze u paleticama imaju isti problem, pa se nadam da će naredni put Catrice poraditi na tome, jer znam da mogu (mnoge mono sjene se ne true), a do tada ja s nestrpljenjem iščekujem neku novu paleticu. Catrice iznenadi me 😃😄 Cijena ove paletice je negdje oko 10 KM.


Do novog posta, šaljem vam poljupce. Ljub, ljub M.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Meni su sve catrice palete lijepe! :) Ali nemam nijednu jer imam toliko drugih paleta da ih necu potrositi...paaaa nikad...posebno ako uzmemo u obzir cinjenicu da oci rijetko sminkam (lijena, pa sta?) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaha, tebi definitivno jos jedna paleta u nizu ne treba :) Uzivaj barem u gledanju slikica ove palete :) Ako ikad potrosis neku ili "odljenis" stavi i ovu na WL :* :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe