ESSENCE/ GET PICTURE READY! PUDER I KOREKTOR

studenoga 18, 2016

Sedmica dekorativnih proizvoda, se nakon jučerašnje pauze nastavlja novim postom, i to ovoga puta sa dva proizvoda iz Essence get picture ready kolekcije, puderom i korektorom. Obzirom da sam svjesna toga da ponekad imam opširne postove, u nastojanju da budem što kraća, a opet da vam sve kažem, krećem odmah sa recenzijom :)


Naziv kolekcije priznati ćete je veoma zanimljiv i vjerujem da će mnoge privući, kao što je i mene. Prvi za oko zapao mi je puder, i iz nekog razloga očekivanja su bila zaista velika. Puni naziv pudera je nešto duži: Essence get picture ready! long-lasting compact make-up.
Puder dolazi u plastičnom pakovanju, od čvrste plastike. Unutrašnjost sadrži dva odjeljka, jedan za puder, drugi za pljosnatu spužvicu koja treba da služi kao aplikator, a na poklopcu se nalazi ogledalo solidne veličine. Spužvica je sasvim ok kvalitetom, no međutim u svrhu nanošenja ovog pudera meni nije poslužila. Više mi je za neke kamene pudere ili čak za blendanje korektora (mada je u tu svrhu nisam još probala), no nikako za nanošenje pudera.
Što se tiče samog pudera, riječ je dakle o kompaktnom puderu. U pakovanju je tekstura zaista čvrsta, koja se prilikom dodira sa toplotom pretvara u kremastu, i kao takav se nanosi i razmazuje na lice. Ono što sam već pri prvoj aplikaciji primijetila, jesu neke čudne grudvice koje se ni nakon silnog blendanja ne mogu u potpunosti istopiti i sjediniti sa kožom, bilo da nanosite sa spužvicom koja je došla uz njega, beauty blenderom ili kistom, no ukoliko nanosite puder prstima, grudvica neće biti, no definitivno po meni to nije nikako higijenski.


Ja sam imala priliku probati nijansu 10 matt ivory i mislim da je to najsvjetlija nijansa u kolekciji. U prvi mah sam mislila da će mi nijansa sasvim odgovarati, jer je na oko djelovala tako, a i uobičajeno je da ja koristim uvijek najsvjetlije nijanse pudera, no za mene koja imam blijed ten, ova nijansa je bila presvijetla. Prilikom aplikacije na lice iz te neke blago bež nijanse pretvori se u neku skoro bijelu, tako da svima vama koji ste izrazito, ali baš izrazito blijedo lice ova nijansa bi mogla odgovarati, dok ostalim djevojkama savjetujem da ipak prvo pogledaju nijanse prije nego li se odluče za kupovinu.


O trajnosti pudera vam ne mogu pisati, a razlog toga je taj što puder nikako nisam mogla koristiti. Bez obzira na boju, puder se nije lijepo ponašao na mom licu, nanošenje je bilo sve samo ne ravnomjerno, uvlači se u sve pore i bore, te ističe i najmanje suhe dijelove na licu. Lijep i blistav ten, spreman za slikanje kod mene je izostao. Ne znam da li je do mog masnog lica, ali ovaj puder definitivno nije moj izbor i nema moju preporuku. Smatram da za isti novac (cijena pudera je oko 8,45 KM ) možete naći puno bolje proizvode na policam, pa čak i iz samog Essence asortimana.


Nakon razočarenja sa puderom, nisam imala želju probati korektor, sve dok nisam od nekoliko djevojaka čula nekoliko riječi pohvale na račun istoga, pa sam pošla i u tu avanturu.
Korektor dolazi u tubici od mekane plastike, a na samom vrhu se nalazi spužvica i u sredini mala rupica iz koje izlazi proizvod. Tekstura korektora je tečna no zahvaljujući pakovanju može se fino kontrolisati nanošenje. I korektor sam dobila u najsvijetlijoj nijansi 10 ivory i definiitvno je nešto tamnija nego puder, te mi je kao takva nijansa sasvim odgovarala. Iako je nanošenje korektora spužvicom zaista fina zamisao, ipak ćete se morati poslužiti kistom ili prstima kako bi sam proizvod ublendali što bolje i meni to zaista ne smeta. Lijepo posvijetli dio ispod očiju i fino se razmazuje. Upija se relativno brzo u kožu, nije previše težak, i ne ističe bore ili pore. Ukoliko imate tamne podočnjake mislim da će ih pokriti. Srećom tih problema nemam, ali sam probala prekriti s njim jednu aknu, i sasvim dobro je uradio taj posao, ne savršeno ali može poslužiti. Svakako treba uzeti u obzir da je namjena ovog korektora više da posvijetli područje ispod očiju, nego što je korekcija i kamuflaža nepravnilosti. Od ovog korektora apsolutno ne očekujte neka čuda, međutim s druge strane sasvim solidno radi svoj posao, naročito kada uzmemo u obzir njegovu cijenu od 6,35 KM.


Ljub, ljub dame moje. M.

*PR proizvodi

You Might Also Like

2 komentari

  1. Puder nisam probala i mislim da necu jer je matt zavrsetk. Korektor mi je sasvim ok i lijepo se ponasa ispod ociju, sto je najbitnije ne isusuje to podrucje i ne uvlaci se u borice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez obzira na matt završetak neće odgovarati ni onima s masnom kozom, jer je zaista los. Da da korektor ni meni ne isušuje područje ispod ociju, sasvim je ok.

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe