ZAFUL/ NEW YEAR'S EVE WISHLIST

studenoga 28, 2016

Suradnja sa stranicom Zaful se nastavlja :) Ono što sam u međuvremenu otkrila, a tiče se ove stranice, jeste činjenica da na njoj možete kupiti i proizvodi poznatih brendova po znatno nižim cijenama, pa tako neka vas ne začudi ako na vašu adresu stigne ZARA majica, Hollister jakna itd, itd.
Svi su polako ušli u zimsko praznično raspoloženje, a ja dok sam se privikla da je ljeto iza nas, prošla je i jesen. :( Planovi za praznike i novu godinu se već polako prave, a neizostavan dio je i odjeća koja će odisati tim prazničnim duhom. U skladu s tim odlučila sam da vam izdvojim par kombinacija za tu posebnu noć, kako bi imale vremena da naručite, a i da odjeća stigne baš na vrijeme do vas, jer ne zaboravite potrebno je ponekad čekati i do 20 dana da poštar pokuca na vaša vrata sa paketom koji ste naručili..

Za prvu kombinaciju izabrala sam prekrasnu bordo boju koja ćete moći odlično kombinovati sa bilo kojim drugim crnim ili pak smeđim komadom iz vašeg ormara, a cijeli look možete upotpuniti sam nekim zlatnim detaljima :)


TORBA - https://goo.gl/3eanvD
NARUKVICA - https://goo.gl/UOH6lG

Druga kombinacija nikako nije mogla proći bez malo sjaja i crne čipke, jer kakva je to Nova godina ako ne sija.. Blink, blink!! Samo pazite da ne pretjerate :)



Znate li već šta ćete obući za Novu godinu ili još planirate? Šta vam se najviše dopada od ovih odjevnih predmeta koje sam izabrala? 
XOXO, M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe