ZAFUL/ ČIPKANI TOP

siječnja 22, 2017

Dugo vremena nisam pisala modni post. Jednostavno inspiracije za takav post nije bilo, suradnje sam smanjila na minimum, no onu sa Zaful stranicom sam zadržala, što zbog kvaliteta stvari, što zbog raznovrsnosti sadržaja na njihovoj stranici.
U zadnjoj naruđbi sa spomenute stranice, stigla su mi tri proizvoda od kojih jedan prestavaljam danas, a druga dva ćete moći vidjeti uskoro :)

Kada sam naručivala proizvode, pripreme proslave Nove godine su bile u jeku, mnogo planova i razne solucije bile su mi u glavi. Čipku vežem za dvije stvari: vjenčanje i proslavu Nove godine. Nosim je naravno i u ostalim prilikama, no za ove stvari su mi savršen izbor. Vodeći se time, čim sam ugledala ovaj top znala sam da ide u moju korpu.
Nisam osoba koja nosi kratke stvari, ne osjećam se opušteno i udobno u njima, no znajući da je ovdje riječ o čistoj čipki zamisao je bila da ispod njega nosim crnu potkošulju ili ga obučem na neku majicu.



Sam top je zaista lijepo urađen, svi obrubi su fini, čak pozadi imate i malo dugme, koje iako jednostavno doprinosi ljepoti ovog topa. Krajevi su još ljepši, čisti čipkani bez rubova. Što se tiče rukava oni idu fino uz ruku, nisu previše široki, no samo dno rukava je razrezano, što ja nisam primijetila na slikama na stranici. Iako mi se to na prvu nije svidjelo kada se top obuče, razrezani rukavi ipak daju neku čar. Što se tiče čipke, vidi se da je riječ o zaista lijepoj i kvalitetnoj čipki, što bi donekle i moglo opravdati cijenu ovog topa- 20,91 dolar.


Iako je riječ o zaista lijepo topu koji bi sigurno nosila, rukavi su za moje kratke ruke ipak predugi. Inače nosim veličinu xs međutim kako u ponudi nije bilo ove veličine, odlučila sam se za S, što se pokazalo kao lošom odlukom. Iz tog razloga nažalost ovaj top se neće naći u mom ormaru. Ukoliko je neko od vas zainteresiran za kupovinu ovog topa, možete mi se javiti cijena mu je kao na stranici samo u KM-čićima hehheeh.. Top je dakle nov novcat.

Detaljni prikaz možete pogledati i na njihovoj stranici OVDJE..

Do narednog čitanja šaljem vam poljupcee.. Vaša M.


You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe