CATRICE/ ALLROUND CONTOURING PALETTE

listopada 27, 2016

Catrice je unazad godinu dana, izbacivao razne proizvode koji su mogli poslužiti u svrhu dobro poznatog trenda konturisanja lica, no koliko dobro pamtim ovo je prvi kremasti proizvod ovog brenda, namijenjen isključivo u tu svrhu, a riječ je o paletici za konturisanje, punog naziva Catrice Allround Contouring palette


Kada sam ugledala paleticu na netu, pomislila sam iz nekog razloga da je riječ o proizvodu u prahu/kamenu, međutim tek kada sam je uživo vidjela shvatila sam da je ipak kremasta. Neću vas lagati, pa ću odmah reći da nisam ljubiteljica kremastih proizvoda za konturisanje. Imam ih nekoliko, međutim zaista rijetko posežem za njima, komplikovani su mi, oduzimaju dosta vremena, a efekat je skoro pa identičan kao kod praškastih proizvoda. Nisam je puno koristila, ali sasvim dovoljno da oformim neko mišljenje o njoj.


Samo pakovanje iako jednostavno i plastično, ima u sebi nešto primamljivo. Uz to i jako je fotogenično :) Jednostavnost pakovanja i smeđi tonovi, privlače naročito u ovom jesenjem periodu, zar ne? 
Pakovanje sadrži 6 g proizvoda, što ako podijelimo na pet nijansi koliko dolazi u paletici, znači da po jednoj nijansi dobivamo oko 1,2 grama. Sasvim solidna količina ako uzmemo u obzir da je potrebno jako malo proizvoda, no definitivno će vam se desiti da ćete neke nijanse koje vam više odgovaraju potrošiti prije nego li neke druge, no to je problem svih paletica, a ne samo ove.
Na poleđini pakovanja nalazi se sastav, kao i uputstvo u obliku slika, na koji način možete koristiti paletu. I da, ne zaboravite da imate 18 mjeseci od otvaranja da potrošite paleticu, prije nego joj rok istekne.


Kao što već spomenuh, paletica sadrži pet nijansi, i to dvije za konturisanje, te tri nijanse koje treba da posluže u svrhu posvjetljivanja određenih dijelova lica, s time da je zadnja nijansa kremasti highlighter sa shimmerom. Sve nijanse su fino pigmentisane, bez neke pretjeranosti, što je kod ovih proizvoda sasvim ok, jer uvijek ih možete nadograditi, a i srednja pigmentacija znač ii prirodniji izgled konturisanog lica.

Prva nijansa po redu je ona za konturisanje, nešto je hladnija i za moj ten bolja nego li druga koja je baš izrazito topla smeđa nijansa. Naravno zavisno od vašeg tena voljeti ćete ili jednu ili drugu. Prilikom nanošenja, potražite pravi kist, jer ne surađuju sa svakim kistom dobro. Naravno ukoliko preferirate nanošenje prstima, onda nije problem, jer se nijanse dobro blendaju. Smatram da je ovo sasvim ok izbor nijansi i da će odgovarati velikoj većini.


Naredne dvije nijanse u paleti dakle treća i četvrta poredu,  namijenjene su za posvjetljivanje određenih područja poput onog ispod očiju, vrh nosa, čelo..  Eh sada što se tiče ovih nijansi, iako kremaste, meni više vuku na korektore, nego li na highlightere, no uzmite u obzir da sam ja jako blijeda, pa je i ne čudi što meni treba nešto još svjetlije. Za nešto tamnije djevojke vjerujem da bi mogli poslužiti svrsi. Ukoliko imate suhe dijelove ispod očiju, mogle bi ih dodatno istaknuti, obzirom da je tekstura samih proizvoda suhlja, iako kremasti ipak nisu kao puter, nego nego više kao oni stari korektori u sticku. 

Posljednja nijansa, peta, u sebi sadrži shimmer. Iako na swatchu (slika ispod) djeluje fenomenalno, moram priznati da je na licu daleko od toga. Teško je raditi sa njom, ne razmazuje se ravnomjerno, teško se nanosi, potrebno je zaista jače povlačiti proizvod po koži, a onda pomjerite i puder, a ja ne volim kada se to desi. Sve u svemu priznajem, ovo je nijansa koja mi se najmanje dopala.


Sve u svemu, jedan solidan kremasti proizvod za konturisanje. Obzirom da na našim policama i nije neki veliki izbor kremastih proizvoda, ovaj je sasvim ok.  Malo igre, volje i paletica bi zaista mogla poslužiti, no ukoliko kao ja niste vješti sa kremastim proizvodima, budite oprezni da ne završite sa flekom na sred lica, umjesto fino konturisanog lica hahaha :) U krajnjoj liniji riječ je o jeftinijem (čini mi se da je cijena oko 9 KM) a solidnom proizvodu, uz pomoć kojeg se možete učiti kako konturisati lice kremastim proizvodom, bez žaljenja proizvoda ukoliko to prvih nekoliko puta ne ispadne kako ste željele :)

*PR proizvod

Do narednog čitanja drage moje, ljub, ljub :) M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe