SHEIN/ NOT SO SCARY HALLOWEEN WL

listopada 23, 2016

Halloween ili noć vještica na našem malom Balkanu nikada nije doživjela neku veliku ekspanziju kao što je to u SAD, no priznat ćete iz godine u godinu nekako se sve više priča o tome, ponegdje se i organizira neki party na ovu tematiku. Bilo kako bilo, riječ je o jednom zaista simpatičnom, interesantnom i zabavnom danu ili bolje reći noći. Iako nisam osoba koja koja uopšte obilježava tu noć, moram priznati da volim vidjeti dobar make up look sa ovom tematikom, a još više vidjeti cjelokupni helloween look. 

Obzirom da She In stranica ima cijeli jedan dio rezervisan samo za Helloween, malo sam ga pogledala i izdvojila nekoliko po meni interesantnih odjevnih komada. Moram naglasiti da su skoro sve stvari nosive i nakon ove lude noći, pa i ukoliko niste ljubiteljica Helloween stvarčica ipak zavirite :). Klikom na OVAJ LINK pogledajte cijelu listu, a evo moji  tip 5 komada iz ove ponude:


LINK za suknjicu


LINK za tajice/helanke


Ležerni duks, sa interesantnim natpisom :) LINK


LINK za haljinu


I za kraj, jedan zavodljivi predmet, koji će svakom look-u dati Helloween efekt- LINK za maska

To bi bilo to za ovaj put drage moje. Ukoliko niste do sada like fb stranicu bloga, a radi lakšeg praćenja objava dodajte me i vašu GFC listu (desna traka na blogu- kategorija SLJEDBENICI)

Ljub, ljub. Vaša M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe